torsdag 24. februar 2011

Fremgang

Idag har jeg blitt ferdig med to luer. Egentlig skulle jeg strikke hals, som jeg avbildet sammen med Alpaca-garnet, men jeg hadde bare noen forferdelige trege pinner i str 10 som var et mareritt å strikke med, så dermed ble det disse:


Her er fremgangen på den vårlige kjolegenseren. Håper de to nøstene jeg har bestilt for å komme videre på denne, kommer i posten imorgen.




I mellomtiden fortsetter jeg på Still light som jeg allerede hadde begynt på når VM-strikk begynte.

Heia oss!! Gleder meg til fortsettelsen

4 kommentarer:

  1. Knall fine! Men herlighet som noen av dere kan få tinga unna i en fei. Du er visst en av dem!!

    SvarSlett
  2. To luer på en dag? Og begynnelsen på kjolen? Du er virkelig rå:-)
    Flotte luer!

    SvarSlett
  3. wow, 2 luer, du er rå. lekker kjole.


    ha en flott søndag med VM og strikking

    SvarSlett