lørdag 26. februar 2011

Første par ferdig, og mere klart til bading

OPS! Oppdaget akkurat at jeg hadde glemt å legge med  lapp med kodeordet *dåne*
Og nå ligger tøflene i bading, så jeg kommer inn og legger inn nytt bilde så snart de er ferdige.
Ny lapp måtte jeg også skrive , siden jeg ikke fant den jeg hadde brukt i det aller første innlegget mitt...
=====


Det ferdige paret er strikket i garnet Ara. Det tovet noe voldsomt, så det som skulle blitt damestørrelse vel er ca str 32 etter toving. Tovet på 60 grader, så neste par i samme garn blir nok på maks 30 graders toving.


Her vises også to par som akkurat i skrivende stund befinner seg i vaskemaskinen. Begynner pent nå med 30 grader så får vi se om det trengs en runde nr 2... De er strikket i Eskimo (lilla) og Viking Naturgarn (beige).

2 kommentarer:

  1. flotte tøfler. Er ikke bare bare med toving av garn, de tover så forskjellig.

    ha en flott søndag med VM og strikking

    SvarSlett
  2. Tøflene blir flotte. Jeg budre ha strikket opp et lite lager jeg også. Restegarn er det nok av. God strikkings, og klykke til med tovingen.

    SvarSlett