mandag 28. februar 2011

Kanskje ikke helt etter reglementet?

Jeg har altså sett på nett-tv på jobb i dag og heiet Marit Bjørgen fram fra arbeidspulten min. DET er ikke hva en lærer vanligvis kan gjøre, nei! Som oftest er det knapt nok tid til å gå på do mellom slaga! Men uka før ferien jobba jeg så det skvatt for å detaljplanlegge alle undervisningstimene mine for uke 9 så jeg behøvde strengt tatt ikke gjøre noe, rektor skulle ikke ha noen møter med oss etter 12 i dag og de andre lærerne lengtet etter å sitte hver med sitt. Gjett om ikke jeg var snar med å ta fram " Mine nødvendigheter" i sådanne VM-tider, så her er dagens lapp påbegynt til tross for at jeg ikke har ferie lenger:

Jeg lå litt i etterkant av min egen VM strikke-plan, men her er bildet av gårsdagens lapp , tatt i hui og hast i morges før jobb. Ikke god kvalitet, men dog..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar