torsdag 3. mars 2011

Hunni holder stilen.............

Endelig har jeg fått lånt et kamera sånn at
jeg får blogget framgangen.
Det er blitt mye strikking forran tven og
sånt noe gir jo resultater.
Er nå ferdig med bolen opp til armene
og et stk arm !!!!
Arm nr 2 er påbegynt.

Er en vanskelig farge å ta bilder av dette,
men dere ser i alle fall framgangen.

Ermene får hver sin flette på midten som følger
ermet oppover. Det er samme fletten som jeg
bruker i fronten , men i en mindre skala.

Her er siste armen som jeg strikker som en gal på nå
mens jeg ser på skiskyting fra Russland.
Er veldig glad for at alongen holder på en uke til
for jeg har som dere ser langt igjen enda .

Har for øvrig fått med meg medaljesermoni i Oslogryta i går.
Noe som var en veldig fin opplevelse. Masse glade mennesker og
forrykende show av We will rock you ensemblet !!
Også sølv til gutta og bronse til jentene da !!Hurra!!!!

Stå på jenter og hold stilen til mål !! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar