mandag 14. mars 2011

Rykket på oppløpet!

Hah.. dere trodde dere var kvitt meg laaangt bak i der, men jeg lå bare der å slappet av litt.. koset meg liksom.. å samlet krefter. Hva er det man sier; "Barneskirenn" hehehe
Rykket på Northugvis på oppløpet..da villdyret våknet:)))

Bildene yter ikke genseren rettferdighet,- men det kan jeg ikke gjøre noe med.
Håper dere ser at passorde står på det ene bildet.
Er veldig fornøyd med genseren, men kommer ikke til å lage en til meg, som var planen.. NEVER!!




Det har vært kjempe gøy å mekke i lag. Å det kan jeg si med handa på hjerte,- denne hadde aldri blitt ferdig uten denne samstrikken. Takk for laget!

2 kommentarer:

  1. Vet hva du snakker om, strikka denne i julegave - kjempefin ble den!!!!!!! klemmm

    SvarSlett
  2. Oj, så fin den er. Gratulerer med en strålende spurt!

    SvarSlett