søndag 6. mars 2011

Ei uka igjen - går dette bra?

Det er ei uka igjen til siste frist for fullføring av mesterskapsstrikken og jeg begynner lure på om dette kommer til å gå bra.

Jeg får vel sette meg å se på 5 mila idag og la pinnene gå i samme tempo som skiene på tv'n.



Så var det bilde da ...... og med lapp som jeg klarte huske på på første forsøk.

Jeg har iallefall begynt på ene armen, den skal være 21 cm og måler nu ca 15 cm.

Bolen er vel egentlig klar til raglanfelling dersom jeg ikke bestemmer meg for å strikke den litt lengre enn mønsteret sier.

Lommen som er på mønsteret skal jeg ikke ha. Jeg hadde liksom bare disse fire nøstene til dette prosjektet. Har jeg mere garn til overs velger jeg nok heller å strikke lengre krage enn mønsteret sier.

Lykke til på 5 mila, nu går vi for norsk gull.

2 kommentarer: