onsdag 23. februar 2011

Briti er klar for VM strikk:)

Her blir det KJOLE MED BÆRESTYKKE fra designet fra Gjestal. Strikket ol kjole i fjor og takket være denne konkurransen klarte jeg faktisk å bli ferdig. Konkurranseinstinket er sterkt så jeg håper jeg klarer det med denne VM kjolen også:)
Strikkes fra GarnLAGERET mitt. SÅ her slår jeg to fluer i et smekk, minking av garn og ny kjole til meg mens jeg skal heie intenst på alle norske deltagere i disse 14 dagene:) Garnet er Juvel i svart, rosa og hvitt. Da skal jeg sette meg ned med en kopp kaffe og legge opp i rasende fart!

5 kommentarer:

  1. Lekker kjole! Det er litt av et prosjekt å strikke en hel kjole under mesterskapet. Men du har jo gjort det før. :-)

    SvarSlett
  2. Jadda! Dette blir lekkert! Gullkjolen ble jo ferdig, så dette fikser du på strak arm!
    Syns jeg ser at du har klart å få tak i Juvel til ti kroner bunten!? Også imponerende! Bra garn til super pris, det lar seg høre!
    Heia, heia!

    SvarSlett
  3. ååå, så lekker kjole, denne havner og på favorittlisten min, og kanskje en dag jeg klarer å strikke den og.

    lykke til.

    SvarSlett
  4. Kjempefin kjole !!! Alltid en fordel når man kan strikke fra lageret :) Lykke til !!!

    SvarSlett