onsdag 23. februar 2011

VM-lue, flettelue og ei femmil...


Tre prosjekter skal jeg fullføre. Jeg tør ikke å være mer ambisiøs enn å strikke to nye luer. Den første lua jeg skal strikke er min egen VM-lue med fletter. Mønsteret er i bloggen min (husk å gi den noen stemmer også da;-) Den er til venninna til dattera mi.

Lue nummer to er i Wollmeise og til meg selv. Mønsteret jeg skal bruke er flettene fra Pharaphernalia-sokkene. Den blir lekker!

Prosjekt nummer tre stiller egentlig utenfor denne konkurransen. Fanatrøya fra 98 begynner å nærme seg ferdig nå. Skal strikke fra ermene og opp pluss all monteringen. Tar gjerne imot heiarop på den også.
Lykke til alle sammen:-)

Fana

2 kommentarer:

  1. Riktig lykke til. Dette blir mange flotte produkter!

    SvarSlett
  2. så mange flotte prosjekter du har på gang. lykke til :)

    SvarSlett