søndag 13. mars 2011

Jeg klarte innspurten !!!!!

Jeg var veldig i tvil en stund,
men jeg kom i mål innen tidsfristen !!!!
Genseren til verdens beste er ferdig *juhuuu*

Det gikk med litt over 3 hesper med
Wollmeise 100% her.
Oppskrift var etter eget hode
og jeg tror den funker :)


Det er totalt umulig å få bilder som
viser rette fargen på det garnet her !!!
Men sånn ser den altså ut :)
Poden er model for anledningen.
Han er lengre og tynnere enn mottaker,
men de bruker generelt mye samme str.


Litt morsk en søndags morgen ??? hehehe.

Gleder meg vilt til å gi genseren vekk neste helg !!!

Tusen takk for samstrikken alle sammen !!! Det har vært kjempekjekt og motiverende å strikke sammen med dere :) En ekstra takk og klem til Fjellrosa som organiserer dette gang på gang !!!

TUSEN TAKK !!!

Det har jo vært noen flotte VM dager også. Både i Oslo og nå i Khanty-Mansijsk !!

Takk for følge alle sammen :)

1 kommentar:

  1. Den ble superfin, og flott fargespill!
    Gratulerer med flott innsats og gull:-)

    SvarSlett