søndag 13. mars 2011

Nesten i mål... :)



Ja jeg kom nesten i mål... - mangler bare litt på ermerne...
(jeg skal ha de korte, men de skal få et par omganger med striper slik som kanten nede)

Jeg lot meg distrahere i løypa, og da går det ofte slik som dette... ;)

Først var det garnet jeg ble distrahert av... - Fliederbusker er ikke alle like
(det fant jeg ut etter at jeg hadde strikket et stykke...) 
- etter å ha rådspurt meg både med Gubben (???) og andre strikkere...
(som ikke så hva jeg så, endte det allikevel med en del opprekking...)

Andre gang var da jeg så Vibbedille's tunika ferdig
(hun brukte bare litt over en uke på å bli ferdig... *dån*)
- så fikk jeg også veeeeeldig lyst på en tunika... - og da måtte den få noen ekstra cm på lengden... (det ble 20 laaaaange cm ekstra) 

Tro om jeg kanskje skal skal ha sånne "Vibbedilleblomster" på den også ???

Så da gikk plagget fra å være Olive, til å bli 

Olive with a twist... - liksom... ;) 
  

 Tusen takk til Fjellrosa, og til alle dere andre for en knallkjekk VM-strikk !


Mandag 14. mars


Der var jeg i mål... - og jeg er veldig fornøyd med tunikaen... :)

6 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅ genialt RÅLEKKERT!!! WOW!!!
    fargen er jo fantstisk!!!

    Gleder meg til å se det i RL!!

    Takk for kreditten hehe

    Klem ;))

    SvarSlett
  2. Takk takk, og veldig flott!!!!!

    SvarSlett
  3. Den var helt super:-)))
    Knallfin!
    Gratulerer, og jeg frykter det er flere som bare må ha en sånn en:-)

    SvarSlett
  4. Nydelig! Du er kjempeflink og flittig.

    SvarSlett